15 februari 2007

Dessa problem!

Helt plötsligt fick jag för mig att det skulle vara skoj att färga håret typ mörkblont eller brunt med ljusa slingor i. Typ som Rachel i Vänner ser ut i de program som visas nu.
Det är ju så jobbigt att bleka med utväxt och sånt och dyrt är det att hålla efter(vilket jag inte gör).

Men så vet jag ju att de gånger jag själv färgat håret brunt har jag ångrat mig som fan efter några månader när det snabbt blir blaskigt och måste färgas om. För att sen återgå till blont så måste man spara ut och spara ut är det värsta som finns.

Sen är jag sugen på att klippa en frisyr. Som det är nu är det mest ojämnt långt. Och långt är ingen frisyr i sig. För att få en frisyr måste man klippa kort. Page är t.ex. skitsnyggt och fräscht, men det går inte att sätta upp i tofs och jag orkar INTE hålla efter en frisyr varje dag.

Åh, denna ångest.
Till den 1/3 måste jag ha bestämt mig.

Inga kommentarer: