5 februari 2007

Hilfe?

Jag har skaffat en blogg-plats på wordpress.
Tanken var att flytta över dit eftersom jag hör från alla håll och kanter hur kasst blogger är och hur bra wordpress är. Inget jag själv märkt direkt, men man kan ju prova.
Det funkar dock inte som jag vill.
Dels så verkar man inte kunna flytta över sin blogger-blogg till wordpress när man har bytt till beta-versionen?
Dels så fattar jag inte hur man ändrar saker, det är ju hur rörigt som helst. Tror jag förstått att man måste uppgradera på något sätt(kostar vaddå? hur gör man?) för att kunna ändra i sin template?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Blogger är bra, fett bra. Strålande bra!

SixesAndSevens sa...

Nej byt inte!! Blogger funkar väl? Mycket snyggare än wordpress också..

sockerdricka sa...

re 6&7
Snyggare? Men man kan ju ändra wordpress som man vill typ..?

Anonym sa...

Blogger är skitbra. Har jag nånsin sagt nåt annat måste jag sagt fel...

Marie sa...

hey, varför ska du då byta om du tycker det verkar krångligare? Är det typ som bloggarnas inneställe, eller?

sockerdricka sa...

re sjöberg
Du har nog inte sagt något annat nä..

re marie
Men jag vet inte, för att det är coolt?! :P