1 februari 2007

Update.

Jag vet inte vad jag ska skriva om.
Man blir så trött av att gå upp aptidigt och komma hem vid middagstid(nähä?). Hjärnan är helt slut och allt man vill är att äta, kolla på tv och sen sova.
Den här första kursen är småtråkig - vårdpedagogik. Jag vill att vi ska komma in på vad vi verkligen kommer jobba med när vi är klara - lite anatomi lite omvårdnad osv osv.

Det känns bättre i gruppen nu iaf. De är schyssta tjejer och kille(1) allihopa. Jag tycker bara att det frestar på så att lära känna folk. Man måste hålla humöret uppe och vara 100% uppmärksam hela tiden och anstränga sig. My God liksom.

Imorgon är det seminarie mellan 8.30 och 9.30. Ja, en timme bara. Och sammanlagt 3 timmars restid.
Bussen dit går 6.10.
6.10.
6.10.
Seminarierna känns sådär lagom givande, sist diskuterade vi ingen litteratur alls utan vi snackade en massa formalia och praktik och vårderfarenheter och sen var tiden slut.
Så har ingen av de litteraturseminarier jag varit på sett ut.

Nu vill jag slänga mig i soffan och kolla på inspelade program och inte alls läsa texter till imorgon.

Inga kommentarer: