26 februari 2007

Överväldigad.

Ni får ursäkta min reklam för KyssJohanna men så hjärtvärmande service man får där får man aldrig numera.
Jag fick 2 ursäktande mail för att mitt paket blev försenat pga snöovädret i södra Sverige, detta innebar alltså att paketet kom idag och inte i torsdags. Beställningen gjorde jag i onsdags.
Jag beställde den kammen jag skrev om och ett halsband men dessvärre så var kammen slutsåld så då skickade de med ett hårspänne som är värt mer i pris än kammen och som är jättefint utan kostnad.
Är inte det lite otroligt?

Grejerna var dessutom inslagna i rosa och lila prasselpapper och igenklistrade med guldsnirkelklistermärken så de var som små presenter!

5 kommentarer:

bengt sa...

Bra jobbat av dem. De vet att du antagligen kommer tillbaka till dem igen.

smultronpaj sa...

Service kallas det. Såna handlar man ju gärna av igen.

sockerdricka sa...

re bengt
Ja, absolut!

re smultronpaj
Ja, precis. Men det är inte ofta man får service på det sättet. Typ aldrig skulle jag säga..

Anonym sa...

måste nog kolla upp den där sidan... tack för tipset. för vem gillar inte god service...

sockerdricka sa...

re leopardia
Ja, eller hur! :D