23 mars 2007

En sån där flängig dag.

Jag promenerade ner till biblioteket där vi skulle plugga lite vi blivande SSK från Uppsala. Kändes riktigt duktigt och skönt att gå ner.
Efter någon timme på bibl. så skulle jag leta efter en toalett-femma i plånboken. Som inte var med. GAH. Panik. Var är plånboken?
Självklart är den hemma i den andra väskan, det är ingen fara. Försöker intala mig och plugga vidare. Går inte alls.
Jag blir helt sjukt hispig över att inte ha koll på mina egna grejer.

Tillslut gav jag upp och gick hem och hittade plånboken på golvet under byrån(just det, katterna välte ju min väska igår). Cyklade tillbaka ner till bibl. med min fina cykel som dessvärre muppar sig - pedalerna fastnar.

Pluggeplugg. Lunchelunch. Shoppeshopping.

Gick förbi cykelaffären på vägen hem. Semesterstängt.

Ah.

Mycket motion iaf.

Inga kommentarer: