11 mars 2007

Fy fasiken.

Av alla kryssningar jag har varit på så är gårdagens den absolut värsta.
Av alla festliga tillställningar jag varit på i vuxen ålder är gårdagens den absolut värsta.

Fram till kl. 23 hade jag jätteroligt.
Efter kl. 23 och fortfarande just nu är det mest bajs.

Värre jäkla fjortisfylla får man leta efter.
Herregud.
Spyor och andra vidrigheter.

Jag blir aldrig dålig när jag dricker. Aldrig aldrig aldrig.
Och jag drack absolut inte nämnvärt mer än någon gång tidigare.

Det måste vara någon av medicinerna.
Det står inget om reaktion med alkohol i bipackssedlarna men det säger väl inget egentligen.

Urk.

4 kommentarer:

smultronpaj sa...

Men lilla gumman, hur många drinkar drack du åt mig egentligen? Jag bad om en bara... Det kanske var för att det gungade så fruktansvärt?

Feline Flodin sa...

*klappa* :)

huldra sa...

Jag skulle tro att övriga inblandade inte tar det lika hårt som du. *trösta*

sockerdricka sa...

re smultronpaj
Jag drack rätt många drinkar men inte SÅ många. Det måste helt enkelt vara medicinens fel. På riktigt.

re féline
Tack. :P

re huldra
Jag får hoppas det, jag skäms som en hund.
Din svåger med tjej gjorde ett bra jobb. :)