29 mars 2007

Inte så mycket till filmtips.

Jag såg Alpha Dog igår och det var ingen hit. Det anade jag iof redan innan jag började kolla, men man ska aldrig rata något på så lösa grunder.
Det kunde ha varit en bra film, en gripande film, men det känns aldrig i magen. Jag tror det beror på de fjantiga skådespelarna. Okej om det var skådespelare som spelade osäkra pojkar som spelar tuffa men nu är det osäkra skådespelare som spelar tuffa.
Inte samma sak.
Och varför ska man som musikartist skådespela? Det blir inte trovärdigt hur man än gör, Justin Timberlake gör ju musik, inget annat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm ja du... att Justin Timberlake är med och gör filmen har inget med saken att göra. Det är inte bara han som gör en film fast än han är en artist. Han gjorde en succé röst i Shrek, han kanske ville ha en utmaning. Oavsett den blev bra eller inte så gjorde han iaf ett försök.

sockerdricka sa...

re anonym
Har inte med vad att göra?
Jag har väl rätt till en åsikt oavsett?