29 mars 2007

Jag blir så less på mig själv.

På söndag är det tenta och som vanligt så är jag förlamat oförmögen att komma igång med pluggandet. Jag har hittills inte ens läst all litteratur och jag har inte läst igenom mina anteckningar någon extra gång. Jag har inte sammanfattat något heller.

Varför ÄR det alltid såhär?

Jag kommer ju sitta där på lördag eftermiddag och förbanna mig själv och vara skitstressad och ha ont i magen och känna mig djupt osäker när jag väl sitter där på söndag och ska skriva ner allt jag kan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

I know the problem! Koncentrera dig speciellt på anteckningarna och Katie Eriksson :)

sockerdricka sa...

re madde
Ja, den där jävla Katie. Glömmer man någonsin henne?!

Anonym sa...

Nej Katie kommer för evigt vara med mig, till min stora vånda :P

sockerdricka sa...

re madde
Haha, man är ju smått hjärntvättad.. *rabblar mantra* "Människan är en helhet till kropp, själ och ande.."

Anonym sa...

Eller hur... hälsa som görande, vardande och varande... Och allt vad det nu var :P Den humanistiska människosynen blaha blaha

sockerdricka sa...

Usch, jag hoppas jag läst på rätt grejer nu. Jag kan inget om någon annan teoretiker än Eriksson..

Anonym sa...

Det brukar oftast bara frågas efter en teoretiker. Och det kan dyka upp en fråga där det frågas efter Erikssons syn på hälsa, så dte är bra om du kan henne.

sockerdricka sa...

re madde
Ja, jag hoppas det. Jag kan inget om någon annan teoretiker.