26 mars 2007

Presenter och telefonsamtal.

Imorgon är en dag då jag har en sån lista på lite småjobbiga telefonsamtal jag måste ringa.

Dels måste jag ringa jobbet om hur jag ska jobba i sommar och om jag fått ledigt i helgen när jag ska skriva tenta. Jag är förberedd på fight.
Dels måste jag ringa Adlibris och gnälla lite till för jag behöver inte den bok som äntligen kommit, efter 3 veckor. Den var aktuell då jag beställde den, inte nu.
Dels måste jag ringa Hud på Akademiska igen för det blir inte bättre i min högra armhåla. Det ger mig stor ångest för jag är beredd på att få höra att det bör opereras. Det också. Och den operationen är massivt jobbig.


Sen måste jag ner på stan och köpa presentkort till min bror som fyller år på torsdag.
Han önskar sig ingenting.
Jag måste köpa vin till E:s sambo också. Han fyller år och har middag på onsdag.
Han behöver ingenting.

Sen måste jag ju plugga också.. När ska jag ha tid för det?

Inga kommentarer: