13 mars 2007

Problems problems..

Mitt måltidsschema blir helt upp-fuckat de dagar jag går i skolan. Det är så sablarns långa restider att det känns som man småäter hela tiden för att hålla ångan uppe.
Imorgon är det heldag och då går jag hemifrån kl.7 och kommer hem kl. 18. Det går ju inte att ha med sig hur många mål mat som helst till skolan heller och kom inte och påstå att en banan eller en yoghurt hjälper för det gör de inte. Jag är småmätt i 5 minuter och sen vrålhungrig igen.

Åh, vilka problem!

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

Förslagsvis tar du med dig mackor. De blir man mätt av.

sockerdricka sa...

re smultronpaj
Mackor är bra tänkt, men de smakar ju bajs efter bara någon timme.
Solkiga och äckliga.

Ja, jag är pesso. :P

smultronpaj sa...

Ta med bröd och en tub mjukost eller färskost som inte behöver stå kallt så gör du mackorna på plats.