14 april 2007

Kärring? Jag?

Idag är det tentafest. Två veckor efter tentan och bara vi 4 från Uppsala, men ändå.

Dessvärre har jag skitont i halsen, börjat med en sorts medicin igen, har inga pengar och absolut ingen lust att gå ut så jag lär hänga med och käka thai och sen gå hem.
Ska tillägga att jag aldrig har lust att gå ut. Det är inte roligt på någon punkt.
Sitta på uteservering kan vara härligt, men att gå ut på lokal och festa är bara pinsamt och jobbigt.
Speciellt med dessa flickor vars kväll verkar gå ut på att hälla i sig så mkt alkohol som möjligt för att sen gå ut på Flustret och b-ragga andra likasinnade.

Det är nästan så att jag ser fram mot att få vara kärring och gå hem. :D

5 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Gå ut är värdelöst. :) Tacka vet jag sitta hemma i soffan och ta en öl/ett glas vin när andan faller på. Om man tvunget måste förtära alkohol öht. :)

smultronpaj sa...

Men sen, när du har haft förhållande i 8 år och har två barn, då läääängtar du efter att gå ut och b-ragga, för då behöööööööver du bli bekräftad.

Ohj nu har jag deuckit för mycket igen.

sockerdricka sa...

re féline
Japp japp, håller med. :)

re smultronpaj
Haha, fyllis!

Ankan sa...

Uteservering. Ja. Pub/Barlokal. Ja. Hemmahos. Ja. Danslokal. Nej.

sockerdricka sa...

re ankan
Right on!