19 maj 2007

Ät skit ComHem.

Men vad i hela fridens namn.
Vad är det med sura jävla kärringar på kundtjänst?

Ringde precis ComHem för att få klarhet i hur man går till väga med nummerportering om jag ska byta från Telia och fick prata med en jäkla ragata.
Hon var sur och tvär och vägrade lyssna på vad jag sa utan pratade i munnen på mig och svarade på helt andra saker än det jag frågade. Hon var störig och ifrågasättande helt utan anledning.
Är det så man behandlar en blivande kund?
Jag är vänlig och trevlig när jag ringer och har ett relativt enkel fråga jag vill ha svar på. Vad är problemet?!

4 kommentarer:

smultronpaj sa...

Hon kanske tyckte att de hade nog med kunder redan. Usch sånt blir jag vansinnig på. Då kan jag kläcka ur mig både ett och annat.

sockerdricka sa...

re smultronpaj
Ja, så måste det ju vara - de behöver inga mer kunder.
ÅH!

Anonym sa...

Comhem är ett jävla skitföretag. Inget fungerar som det ska. Jag har haft comhem i 2 veckor och det har knappt fungerat alls. Kundtjänst är griniga och gnälliga. Och när jag ringde och felanmälde så var det mitt eget fel att det inte fungerade sa de. Men de hade flera felanmälningar inne, som visade att det var ett känt fel på området. Hade vi haft råd med helårsavgiften så hade vi betalt den och gjort oss av med comhem-helvetet. Skaffa inte comhem!

sockerdricka sa...

Jag har nu haft telefon via ComHem i 2 år och det har funkat prima men jag misstänker att det är när saker INTE funkar man inser att det är ett skitföretag?