18 juli 2007

Klagosång.

Min bror och jag kommer jättebra överens numera.
När umgängestiden max ett dygn.

Så fort vi ses längre tid än så blir jag äckligt irriterad på honom och vill helst inte vara i samma rum som honom.
Han är 23 är och beter sig på precis samma sätt som för 5 är sen - ingen känsla för ansvar, hjälper inte till med något, lyckas göra alla förbannade på några sekunder, bryr sig inte ett dugg om att han gör det.
Jag tycker att det är riktigt konstigt att han inte själv känner att han vill utvecklas och inte bete sig så att han blir behandlad som en barnunge.
Men absolut största anledningen till att han är som han är tror jag beror på mina föräldrar inte har någon ork/lust alls längre att fullfölja och ställa krav.

Urk.
Jag är så att jag inte längre bor hemma. :)

Inga kommentarer: