10 augusti 2007

Dagens massiva problem.

Jag har tidigare i veckan fått två avier och vill gärna hämta dessa paket så snart som möjligt och inte kl 17.30 när alla andra i hela stan ska hämta ut sina paket eller slåss på väg till/från systemet.
Grejen är att jag väntar på ytterligare ett paket som troligtvis går ner i brevlådan men eftersom min brevbärare verkar smått knäpp så jag kan ge mig fan på att jag kommer få en avi på det paketet ändå.
Innan sommaren och 2 år tillbaka så har min post kommit före lunch, men numera dyker den upp tidigast 14 och senast typ 17.

Alltså.
Jag vill ju inte åka iväg och hämta paket nu om det nu skulle visa sig att det kommer en till avi med posten sen. Men väntar jag på att dagens post ska komma så jag kan försäkra mig om att den inte innehåller någon avi så kan jag få vänta till efter 17 med att komma iväg till utlämningsstället och då, som sagt, få trängas med alla andra puckon.

Åh.
Denna ångest.

Inga kommentarer: