20 augusti 2007

Hur tjock kan en tidning bli innan den kallas.. Katalog? Vapen? Dörrstopp?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men den är ju världens största modetidning. Det står ju på den.

sockerdricka sa...

re bengt
Jo, det är ju sant. Det gäller att leva upp till namnet. =)

Feline Flodin sa...

Jag har faktiskt inte förnyat min prenumeration på världens största modetidning. Den tar så mycket plats, både i hemmet och i budgetkalkylen. ;)

sockerdricka sa...

re féline
Jag köper tidningen i butik ibland. Väldigt sällan faktiskt. Den är inte riktigt min stil inser jag varje gång jag köpt och läst den.
För mycket extremt mode och allt kostar skjortan.

Feline Flodin sa...

Jag läser...ehh... tittar i den mest för "konstens" skull. Fina färger, skulle man kunna säga. Jag tycker haute couture är sjukt spännande, helt enkelt. Och mycket modefoto är väldigt inspirerande. För det kommer nog inte hända att jag tjackar mig något från Nygårdsanna eller Filippa K, liksom. Hehe.

Maten är dock värdelös. Jag har blivit lockad att laga något av Elles recept exakt noll gånger.

sockerdricka sa...

re féline
Ah, okej. Jag tycker att bilderna är så jäkla tillkrånglade och blir inte alls speciellt inspirerad. Elle mat-tidning är dock rätt kul, fina bilder och en del kul recept!