1 augusti 2007

Men JAG VILL INTE HA FLER KANALER!

Ringring från okänt 031-nummer.

- Ja, hallå?
*tyst*
- Hallå?
*tyst*
- Hej! Jag ringer från Viasatblabla i uppdrag av Bredbandsbolaget och jag söker ****.
- Mm, det är jag.
- Men vad härligt att jag fick tag på dig!
- Mm.
- Hur står det till i Uppsala såhär en onsdagskväll, är det bra?!
- Eh, jo det är bra.
- Men så härligt!
- Mm.
- Visst stämmer det att du är kund hos Bredbandsbolaget?
- Jo.
- Nu är det så att du är en av våra utvalda kunder som ska få chansen att prova på Viasat guldpacket för bara..
- Det är jag inte intresserad av.
- Men hur kommer det sig då?!
- Jag bara inte är det.
- Men..
- Nej, jag är inte intresserad sa jag.
- Ja, okej. Då får jag tacka så mycket.

*klick*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Telefons�ljare kan vara s� jobbiga. Det ringer upp och l�ter som ens b�sta v�n och sedan v�grar de att acceptera ett nej. Suck...

sockerdricka sa...

re guldregn
Precis så ja!