28 augusti 2007

Positiva besked!

Efter helgens skräckbesök på Samariterhemmet kändes det som att komma till himlen när jag klev in på Hudmottagningen på Ackis.
Sköterskan som hjälper mig är så fantastiskt vänlig och trevlig och go. Skulle vilja plocka med henne hem i fickan om det gick!

Det ser jättefint ut under armen. Det läker i rasande fast och ny hud har redan börjar bildas. På torsdag ska jag dit igen och då ska även OP-läkaren titta, bara av ren nyfikenhet förstod jag det som.

Det kan ju knappast bli bättre än såhär: det läker jättefint och jag får komma till samma människor som opererade för omläggning av såren. =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul att det läser så bra! ryser vid tanken på ett öppet sår just i armhålan, men super att det funkar :)

sockerdricka sa...

re madde
Jag ryser också när jag tänker på det kan jag ju säga. Eller när jag tittar på förbandet och råkar få en glimt av såret genom någon glipa. My god liksom! :P
Men det går bättre än jag trodde och det är så skönt att höra att det läker som det ska. Nu har det gjort lite ont i ett par dagar, hugger till och svider lite ibland, men det lär väl höra till kan jag tänka. =)