24 augusti 2007

Uppdatering.

Jag fick besöka sjukhuset igen idag då det hade vätskat rätt mycket under natten. Det såg dock fint ut och hade redan börjat läka.
Eftersom jag får utslag av den allra snällaste tejp så har jag nu på mig en nät-trosa, egentligen till för att hålla inkontinensbindor på plats, med uppklippt gren - som en sport-BH - för att hålla förband och grejer på plats. Det fungerar förvånansvärt bra och all credit till den sjukt snälla och omtänksamma sjuksköterskan på hudavdelningen.

Känner mig lite insnöad på det här för tillfället. Dessutom är min ömma moder på besök och då måste man ju vara social och inte sitta och uggla framför datorn som en jäkla nörd.

5 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Åhh! Nättrosor! De rular ju! (Minns tiden på BB med... ehh... ömhet.) Du ska se det blir fint alldeles strax det där. :)

smultronpaj sa...

Vad jobbigt för dig. Och nu när det är så varmt också.

Anonym sa...

Nättrosor är faktiskt ett underskattat klädesplagg, jag håller med Féline. Ingenting håller förband och bindor på plats så bra som de. Dessutom är de förvånansvärt luftiga om man råkar vara en sådan som svettas mycket om röven. Vilket jag är. :-P

sockerdricka sa...

re féline
Haha, ja de funkar bra. Egentligen vill jag ha de med ben, ska fråga runt efter såna.
Känns mysko att ha dem över rumpan dock.. Nät liksom..

sockerdricka sa...

re smmultronpaj
Jo, men idag sa de på Rapport att på söndag är sommaren slut.

re huldra
Kanske ska spara ett par och prova som trosor sen. =D
Rövsvett vill ju ingen ha.