23 augusti 2007

Wish me luck. =)

Nu ska jag promenera till Ackis.
Kl. 10 så ska jag laseropereras under höger armhåla. Jag har inflammerade talgkörtlar där som inte tömmer sig som de ska utan bildar fistlar(gångar) vilket jag har gått med hela sommaren.
När jag kommer hem i eftermiddag(ska bara lokalbedövas O.O) så kommer all hud i det hårbeklädda området i armhålan vara borttaget ner till fettvävnaden och det ska läka öppet.

Ska blir intressanta veckor framöver, har ingen aning om hur ont eller besvärligt det kommer vara.

3 kommentarer:

mikebike sa...

OHHHH sweet loord!

Lycka till hörru. låter jävligt smärtsamt. jag som gnällt och pjoskat i två dagar efter att jag skar mig med osthyveln på tummen. ett litet jack.

Perspektiv mikael, perspektiv;)

Feline Flodin sa...

Aaaaaaaaaaaj! Hoppas det går bra! För det låter jätteläskigt. Och mitt i rötmånaden! Nästan.

sockerdricka sa...

re mikebike
Det finns folk som har stora röda potatisnäsor(utan att vara fyllisar) och folk som får knölar under huden på hela kroppen också. Ännu mer perspektiv. =)

re féline
Det ÄR läskigt. :/