5 september 2007

Frustrerande jäkla svar från kundtjänst.

Vad är det egentligen för fel på kundtjänstpersonal? Kan de inte läsa ordentligt?
Man börjar ju undra när man aldrig får svar på frågan och aldrig svar som på något sätt kan beskrivas som utförliga..

Hej och tack för ditt e-postmeddelande!

Kanal 9 kommer att sändas på den kanalplats/frekvens där Discovery mix tidigare sänts.

Med vänlig hälsning

Com Hem AB
Kundservice
Sara Omberg

Box 43
871 21 HÄRNÖSAND
Tel direkt: 0771- 55 00 00
Fax: 020-55 44 11
kundservice@comhem.com
www.comhem.se

Du skrev:
______________________________________________________________________________
Datum: 2007-09-03 18:41:12
Ämne:
Meddelande: Namn: **
Telefon: ****-******
Personnummer: **********
Fråga: Sedan den 1/9 då det gjordes förändringar i det analoga grundutbudet har inte jag längre kanal 9 som jag ska ha och som jag hade innan. Vid ändringen så tog kanal 8 kanal 9s plats och vid kanalsökning kan jag inte hitta kanal 9 igen.
Vad beror detta på?

5 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Jag har kanal nio på discovery mix's förra plats... Jag saknar discovery mix... *gråter*

sockerdricka sa...

re 6&7
Men inte jag! 9an är helt borta och går inte att hitta när jag söker. :(

Feline Flodin sa...

Typiskt kundtjänst. Jag var i kontakt med Telias kundtjänst för kanske ett halvår sedan, det tog mig TRE mail att få svar på min ursprungliga fråga! IDIOTER! Hur svårt är det att läsa innantill? Fatta hur mycket extraarbete de skulle spara in på om de istället lade 30 sekunder extra på att LÄSA varje mail, istället för att svara på upprepade mail 3-4 ggr! *upprörd* Grrr. :D

SixesAndSevens sa...

Men är nian så mycket att ha då?

sockerdricka sa...

re féline
Men eller hur!? Jag förstår verkligen inte! *också upprörd*

re 6&7
Ja, jag tycker det.