30 september 2007

Hysterisk oro.

Jag blir helt hysteriskt orolig när folk inte svarar i telefonen när de ska eller inte kommer hem när de ska.
HELT hysteriskt orolig. Ser framför mig hur många hemska scenarion som helst.

Jag har en kompis som har varit nere på bokmässan sen i onsdags för att jobba och vi har hörts av ett par gånger.
Igår kväll ringde jag henne vid 21 men hon hörde aldrig av sig tillbaka på resten av kvällen. Sen ringde jag igen idag vid 2 tillfällen och skickade ett sms. Jag skulle kunna ha ringt 100 gånger men jag behärskade mig motvilligt.
Nu hörde hon precis av sig och självklart så var det ingen fara. Hon hade inget missat samtal från igår och idag hade hon varit lite busy med allt jobbande.

Nu är det väl iof bra att man håller koll på varandra OM det skulle hända något. Men det är fasiken inte bra för mitt blodtryck att hetsa upp mig så pass.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, oj... Du är i gott sällskap kan jag säga :)

sockerdricka sa...

re hanna
Skönt att höra.. Eller..? :)

Anonym sa...

Nja, alltså, jag skulle gärna dela med mig lite till sådana som inte bryr sig alls ;)

sockerdricka sa...

re hanna
Ja, absolut. De kan få flera hinkar av oro från mig. Helt gratis!