26 september 2007

Snille för att kunna fylla i blanketter?

Jag fick blanketterna från Försäkringskassan angående sjukskrivningen efter operationen med dagens post och ursäkta mig, men hur satans jävla otydligt kan det få vara.
Är det meningen att man inte ska kunna fylla i dem själv?

Jag anser mig ändå vara rätt begåvad, men ändå förstår jag inte hur jag ska göra. Extra jävla krångligt verkar det vara då jag endast jobbar deltid och det bara handlar om enstaka pass.

Jag HATAR att inte förstå.

Jag hatar FSK.

De får mig att känna mig dum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :)

sockerdricka sa...

re karolina
Kul att man kan roa någon.. :P

Feline Flodin sa...

Ingen fattar FK:s balnketter. Inte ens en byråkrat. Jag tror det är meningen, för att man ska ge upp och inte begära någon ersättning, helt enkelt.

sockerdricka sa...

re féline
Ja, vad ska man annars tro?!

Nu har jag fyllt i, efter flera samtal med försäkringskassan, jobbet och lönekontoret.

Bajs.