10 oktober 2007

A.N.A.L?

Jag är onormalt nitisk när det gäller mina tekniska prylar;

* inga ikoner på skrivbordet utom papperskorgen
* alla filnamn uppbyggda på samma sätt - även musikfilerna
* ordning och reda bland bilder
* säkerhetskopior på allt viktigt ordnade i mappar med tydliga namn
* rensat och sorterat bland mailen
* ordning och reda i start-menyn

* aldrig nummer i nummerlistan på mobilen
* inga sparade sms eller mms - om jag inte behöver informationen i dem på ngt sätt
* inga sparade anteckningar

osv osv

6 kommentarer:

Marie sa...

wow! Nu är jag imponerad. Frågan är bara: varför?

sockerdricka sa...

re marie
Well. För att jag då åtminstone har koll på/ordning på den delen av mitt liv..?

Marie sa...

hehe, ja det klart...

sockerdricka sa...

re marie
Nääe, jag vet inte! Gillar ordning och reda.. :P

Anonym sa...

Ja jag tror rubriken stämmer finfint med resten av inlägget.
Önskar jag hade lite av det tänket, men bara lite:-)

Puss till katterna o en kram till dig

sockerdricka sa...

re myyzz
Du kan få lite sånt tänk av mig, jag har ju så det räcker och blir över.. :P