15 oktober 2007

Föllsedag.

En födelsedag till avklarad och samma känsla av snopenhet infinner sig - vad fort det gick..
Jag hade tänkt lägga upp bilder på mina fina bakverk men det glömde jag bort och jag hade tänkt skriva om morgonens förberedelser men det glömde jag också bort.

Nu är allt diskat och klart och jag är trött som en gnu.

Inte tröttare än katterna dock, trots att de sov sig igenom hela dagen. Konstigt det där.. =)

Jag har iaf haft en jättetrevlig dag med trevliga människor, fina presenter och alldeles för mkt fika!

9 kommentarer:

Ankan sa...

Grattis i efterskott!

Jag har "hört", att katter sover ca 19 timmar om dagen.

Anonym sa...

Grattis grattis!

nina sa...

Ett stort grattis i efterskott!

Marie sa...

hipp hipp hurra!! I efterskott...

sockerdricka sa...

re ankan
Tack!
Ja, de sover jämt kan man tycka. Men det märktes tydligt att de var extra döda igår kväll.. Stackarna.. :P

re madde nina marie
Tack! :D

Feline Flodin sa...

Krattis i efterskott! Jag vill också ha fika! Kan du maila lite överblivna smulor? ;D

sockerdricka sa...

re féline
Jag kan skicka över hur mkt fika som helst, bakade lite för mkt som vanligt.. :P

Anonym sa...

Grattis i efterskott..fyllde själv år i söndags, men grannen uppe i skogen stal all stjärnglans eftersom han fyllde 100 samma dag..

sockerdricka sa...

re jerk
Tack, och detsamma!
Ja, gubbar som fyller 100 har man inte mkt att sätta sig upp mot..