18 oktober 2007

Presenter!

Jag och min ena kusin, som bor i Umeå, har skickat presenter till varandra när vi fyller år sen vi var små.
I år fick jag ett halsband från Pilgrim som tyvärr var för litet för min tjocka hals så jag bytte idag ut det till två par örhängen.
Egentligen ville jag ha hela affären.



Eftersom hon är gravid och har foglossning och därmed jätteont ska hon få ett mysa-i-soffan-paket av mig. Dvs. en bok(The curious incident of the dog in the night-time av Mark Haddon), godaste chokladen(Valrhona), lös-te(Läslust) samt en ansiktsmask.
Bra presang va? =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

håhåhå!!

Jultomten in the house. Det finns en liten fin utmaning hos mig. Kom över och anta den vettja

/S

sockerdricka sa...

re stefan
Ojdå, den där karamellen måste jag nog suga ett tag på tror jag. Får se om jag kan prestera något!