25 oktober 2007

Prestationsångest.

20 i 1 inatt blev jag precis klar med hemtentan.
Jag har läst igenom den flera gånger och jag tror att det blev bra, ibland får jag till och med för mig att det gick skitbra. Men så nästa sekund så tror jag att jag missuppfattat och borde skriva om helt!

Jag VET att min referering inte är så bra, jag chansar mest om jag ska vara ärlig. Var den ska vara är det jag är mest osäker över.

Idag ska vi presentera lite ur våra hemtentor och sen ha en utvärdering eftersom det är sista dagen på kursen. Det känns lite mysko att ha utvärderingen muntligen innan de bedömt våra inlämningsuppgifter, men sure.

På tisdag är det praktik.

Jag gick upp för tidigt. Behöver inte åka förrän om 35 min. =/

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du, när får du höra något om du får tillåtelse att byta studieort? Är det fortfarande på G?

sockerdricka sa...

re huldra
Det lär jag nog få veta samtidigt som de vanliga ansökningsbeskeden skickas ut. Vet inte riktigt när det är dock..

Anonym sa...

Vad skönt att vara klar. Hoppas den blev så bra som du tror. :) Det där med referenser tycker jag också är lite knepigt. Men jag har lyckats med dem hittills. :)

sockerdricka sa...

re mickan
Mm, det ska bli väldigt spännande att se hur det går!