10 november 2007

Fars dags-tårtan var iaf god.

Jag blir så jäkla trött på min familj ibland.
Vissa dagar är allt så jäkla besvärligt och omständligt och ogenomtänkt och alla är lättretliga och verkar göra allt de kan för att irritera resten av familjen.
Idag är de här allihopa, bror sov här inatt och mitt på dagen kom mamma och pappa. Tanken tror jag är att fira Fars dag i förskott, men det är mest dötid och irritation över att vi inte kan bestämma var/vad vi ska äta. Nyss klampade mamma iväg till affären sur som ättika över just detta, mitt i det tv-program vi alla tittat på. Snart kommer hon väl tillbaka precis lika sur och jävlig.

*suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh. Men usch. Ja. Åh. Jag vet precis. Suck.

Hoppas resten av kvällen blir trevligare!

sockerdricka sa...

re hanna
Dagen och kvällen var mestadels trevliga men med inslag av irritation och korkade uttalanden. =)