29 november 2007

Knark!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Skojar du!? I love!
Jag hade en påse i bilen som frös vid några minus, så man fick liksom suga på dom en stund innan dom tinade och smaken blev helt annorlunda, men god, testa :)

sockerdricka sa...

re hanna
Oooh, det måste jag prova! Det kanske är samma magiska grej som sker med frysta kokosbollar!

Anonym sa...

Hahaha :D

Anonym sa...

Jag antar att du har testat att micra dom?

(jag är medveten om hur det här låter, men alltså jag gör annat än exprimenterar med skumtomtar, jag lovar *s*)

sockerdricka sa...

re karolina
Vaddåååå?! :P

re hanna
Haha, nej det har jag inte. :P Blir de inte kläggiga och jobbiga då?

Feline Flodin sa...

Micra en tomte på en pepparkaka! Det blir fina krejjer. ;D

sockerdricka sa...

re féline
Hm.. Det låter inte så gott om jag ska vara ärlig men sjuk som jag är så måste jag ju prova ändå! :P

Feline Flodin sa...

Återkom med recension. ;D