19 november 2007

Lättar på trycket.

Den här tjejen som jag åker med till praktiken är så jäkla konstig. Jag har inte skrivit så mycket om henne tidigare eftersom det är så jäkla mycket som är fel med henne att jag inte vet var jag ska börja. Säger hon något normalt eller beter sig normalt så är det speciellt eftersom det nästan aldrig händer.

Hon är helt hysterisk angående timmarna vi ska vara på praktiken. Trots att våra handledare är hur vänliga och tillmötesgående som helst och har sagt hundra gånger att det inte spelar någon roll om vi kommer sent eller går tidigare pga något vi måste göra och att vi får plugga hemma om vi vill så kan hon inte det utan hon är övertygad om att de ska komma sen och ifrågasätta varför vi inte varit alla timmar vi ska på praktikplatsen.

Hon gör mig alldeles matt! Hon tröttar faktiskt ut mig med all hysteri och alla överförklaringar och alla pinsamheter hon säger.

Nu är det bara 2 veckor kvar av den här praktiken, sen slipper jag henne. Och mina anhöriga slipper höra mig ventilera henne dag ut och dag in.

Inga kommentarer: