1 november 2007

Skona oss!

Något av det mest tragiska måste vara kändisar som gör bort sig offentligt och är ett Amy Winehouse praktexempel på just detta i kvällens MTV EMA-gala. Hon var saftigt hög/full och sluddrade/gnällde fram texten medan hon kämpade med att hålla sig stående.

Hennes manligt motsvarighet, Pete Doherty, såg väl någorlunda nykter ut, men han är fortfarande äckligast i branschen och jag kan för mitt liv inte förstå hans popularitet! My God, skabbigare karl får man ju leta efter..
Nog för att vissa faller för "bad boys", men give me a break.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Pete matchar de där "trevliga" männen som sitter och skrålar på parkbänken utanför Systemet vecka ut och vecka in.

För övrigt fick jag förra veckan höra från en av dem "du tjejen, du ja du ööööh. DU har fint arsle. Jag menar nej. Fin näsa, den är stor och fast. Bröööl."

Men jaha då vet jag det då, jag har en stor fast näsa HAHA ^^

sockerdricka sa...

re madde
Ja, men han är ju så jäkla äcklig. Skitig och svettig och.. hög.

Men du, det är väl trevligt att få en komplimang!? Oavsett vem den kommer från.. eller inte.. :P

Ankan sa...

Britter överhuvudtaget e rätt skabbiga.

sockerdricka sa...

re ankan
Jasså?

Ankan sa...

Japp. Så e det. Det gäller båda könen. Självklart finns det undantag. Tänk dig själv en ö med 60 miljoner pers. på. Tror fan att det blir inavel, och då blir resultatet, Pete.

Men att han e poppis förstår jag, för han gör bra musik.

sockerdricka sa...

re ankan
Ja, men att gilla någon för den musik h*n producerar är en sak. Men det är ju hur många som helst som tycker att äckliga Pete är sexigast i världen!
Uäääk.

Anonym sa...

Ja, det är mig en gåta att folk ksn tycka Pete är snygg. Inget gör mig åtminstone!

Anonym sa...

Oj, inget för mig menade jag så klart.

Ankan sa...

Ja, han e riktigt äcklig. Men det e sexigt med kändisskap? Ehh.

sockerdricka sa...

re kim
Inte för mig heller, men det kanske framgick.. :P

re ankan
Det måste vara det isf..