22 december 2007

Dagens outfit!

Nu är jag uppklädd och fin, redo att gå på lill-jul och äta mat och byta julklappar.
Man skulle kunna tro att man skulle kunna få se en outfit-bild, men sånt händer inte i den här bloggen!

Jag kan berätta vad jag har på mig dock; svarta strumpbyxor, brun knälång sammetskjol med lite tyll nertill, svart kortärmad tröja med lite rymd runt magen(smart tänkt där av mig) samt med en rosett på bröstet.
Och rosa übertjusiga smycken.
Och ful utväxt i håret.
Och rosa/grå glasögon.
Och en brun/rosa liten Ted Baker-väska med nässpray, lypsyl och telefon i.

Lägg märke till hur äckligt färgmatchad jag är. Det är en skada jag inte kan överkomma.

4 kommentarer:

Marie sa...

du låter hur snygg som helst! ;) Kjolen låter fiiin, finns den på bild nånstans där man kan kolla in den? God jul förresten!

sockerdricka sa...

re marie
Hm.. Jag kan nog fixa en bild vid något tillfälle! =)
Och god jul!

Feline Flodin sa...

Men vafan... Jag hade också sammetskjol med lite tyll nertill! Fast svart. Vad är detta?! ;D

sockerdricka sa...

re féline
Menvafan. Jag har en svart också! :P