18 december 2007

Happy days!

10 kommentarer:

Ankan sa...

På julknäcke? Jag tar två.

sockerdricka sa...

re ankan
Näe, på wasa frukost.. Mmmm..

Ankan sa...

Okej. Det funkar också. Ganska goda va?

sockerdricka sa...

re ankan
Jättejättejättegoda är de! Åh så gott!

Feline Flodin sa...

Hallååå, hare hära blivit en matblogg ellä?! ;D Fi fan vad gott det är med skinka med äppelmos... Men skinka med räksallad är också en hit!

sockerdricka sa...

re féline
Närrå, ingen matblogg här inte!
Och det ska vara skinka med senap och äppelmos - mumma!

Skinka med räksallad tror jag smakar bajs.

Feline Flodin sa...

Pröva innan du säger bajs. ;D

sockerdricka sa...

re féline
Mja mja.. MAMMA.

Ankan sa...

Du e inne på det där med bajs va Socker? Inget äldreboende för dig sen som SSK.

Men. Jag håller med, det låter inte så gott med räka. Men va fan vet jag, jag har inte provat. Än...

;)

sockerdricka sa...

re ankan
Ja, jag pratar om bajs hela dagarna. Jag kan förfövrigt säga att det bajsas rätt bra på sjukhus också! =)

Jag tycker inte alls om räksallad så jag tror inte det finns en chans i världen att jag skulle gilla julskinka med räksallad. Basta!