17 januari 2008

Helvete, helvete, HELVETE!

Jävla BBB-försäljarbrud!
Helvete.

De har ringt mig och frågat efter Benjamin HUNDRA jävla gånger och det finns ingen jävla Benjamin på DET HÄR NUMRET!
Sen fortsätter hon att prata på med jättehög röst om hur jag får anmäla mig till NIX om jag inte vill ha samtal och ignorerar helt att jag vid flertalet tillfällen försöker säga något.
När jag då hojtar högt i luren: "Men varför pratar du i munnen på mig HELA TIDEN?!" så la hon på.
Hon la på.

HON LA PÅ LUREN!

5 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

svara ej på "privat nummer". sådana får skylla sig själva. aldrig bra nyheter ändå.

svara ej på nummer du inte sett förr. kolla upp vem det är så vet du till nästa gång.

SixesAndSevens sa...

alltså dom som har privata nummer får skylla sig själva...

sockerdricka sa...

re 6&7
Nu har jag en bästis som har dolt nummer så jag måste fan svara.
Men nu var det inget dolt nummer utan ett nummer som har ringt varje dag jag inte varit hemma och som ringde 2 gånger innan jag svarade idag. Jag blir fan galen på sånt så tillslut måste jag svara! De ger sig ju för fan inte.
Och så la hon på luren! AAAAHH!!

SixesAndSevens sa...

var ett jävla försäljarnummer som ringde två gånger om dagen på min mobil för ett tag sen. tryckte bort. varje gång. till slut gav dom upp! och vad är det för tramskompis som har hemligt nummer? säg åt kompisen att skärpa sig.

sockerdricka sa...

re 6&7
Jag har försökt att vänta ut försäljare med det har inte gått bra. Efter 10 samtal så svarar jag.

Anledningen till att hon har hemligt nummer är rätt legitim så hon behöver inte skärpa sig. =)