1 januari 2008

Lista!

Lista snodd från Hansi.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, mycket! Mest i samband med skolan och praktiken.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig gett några nyårslöften, skulle aldrig hålla dem ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepp.

5. Vilka länder besökte du?
Inga dessvärre.

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja mycket..

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid minnas, och varför?
Hrm, inget datum jag alltid kommer minnas.

8. Vad var din största framgång i år?
Att jag kom in på SSK-programmet och har tagit alla poäng fram till nu!

9. Största misstaget?
Öh. Att jag inte började motionera.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, det har jag. Men det är opererat *2 och avklarat.

11. Bästa köpet?
Ny dator!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och prylar till mig själv typ. =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad. Men allra mest hur bra jag lyckats i skolan..

14. Vilka sånger/artister kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Förutom all skit så.. KT Tunstall kanske. Och Paolo Nutini.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Och ledsnare..

16. Smalare eller tjockare?
Same same tyvärr.

17. Rikare eller fattigare?
Lika fattig som tidigare.

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Mycket.

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mycket.

20. Hur tillbringade du julen?
Familjen!

21. Blev du kär i år?
Ja, jag blir kär alldeles för lätt..

22. Hur många one night stands?
Eh.

23. Favoritprogram på TV?
Aahh, kan inte välja!

24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nope.

25. Bästa boken du läste i år?
Har läst massor av bra böcker, kan inte välja en!

26. Något du önskade dig och fick?
En ny brödrost.

27. Något du önskade dig men inte fick?
Massor.

28. Årets bästa film?
Inte många bra filmer alls faktiskt. =/

29. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
Jag hade kalas. Fyllde 27.

30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Japp.

31. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jävligt snyggt.

32. Vad fick dig att må bra?
Min familj, mina vänner, mina kissekatter, vovven, skolan, bilen, datorn.. Hur mkt som helst!

Inga kommentarer: