15 januari 2008

Vem vill inte krypa ner här?



7 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Gosa. :) Nu ska vi se... Är Affe en sådan där datorkatt? Hur gammal är han? :)

sockerdricka sa...

re féline
Datorkatt? Som i: villliggapådatornsåfårthankan?
Han är 3,5 år gammal faktiskt. Det känns som det var igår han flyttade hit.. =)

Feline Flodin sa...

Ja, jag tänkte att han är väl en Gersimi? Tina har ju haft någon eller några datorkullar. :D 3,5 år... Då är han född... *funderar* 2004? Du, då finns det stor chans att jag träffat honom som kattunge! Jag brukade åka och gulla med Tinas kattungar den sommaren. :D Men då kanske han är en Bowie-katt?

Feline Flodin sa...

Synd att jag har mina foton från Tina i andra datorn... jag kanske har foton på Affe! :D

sockerdricka sa...

re féline
Ja, du har helt rätt - han kommer från Tina! =)
Han är dock ingen Bowie utan en Star trek! S*Gersimis Alpha Omicron heter han så fint, Tina kallade honom Micro! Vad roligt om du har träffat honom, du får fixa bilder!
Bowie-kullen tror jag var den före Star trek, de var lite äldre när jag hälsade på Affe första gången..

Feline Flodin sa...

Jag måste kolla i mina gömmor senare! :D Du får påminna mig om jag skulle glömma! Jag känner ju igen namnet, sitter i huvudet, så det är inte omöjligt att jag träffade honom åtminstone en gång. :)

sockerdricka sa...

re féline
*påminna påminna påminna*