24 februari 2008

Boktips.

Vi har massiv tenta på fredag nästa vecka som jag självklart borde plugga på. Dessvärre har de senaste böckerna jag läst varit så otroligt spännande att jag inte kunnat lägga från mig dem innan jag läst ut dem.

En sista bön av Richard Montanari; hemska mord av unga katolska flickor och en nyanställd ung kvinnlig mordutredare
Shadow man av Cody Mcfadyen; bestialiska och fruktansvärda mord utförda av en gärningsman som blir alldeles för personlig med den kvinnliga polis som leder utredningen och som nyligen förlorat hela sin familj i en hemsk olycka.

Ja, det är precis såhär jag vill ha mina kriminalromaner - smaskiga och skithemska mord samt olyckliga struliga poliser.

-----------------------
Bilder från bokrecension.se och pocketkoll.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag ser att du använder dig av bokbild från Bokrecension.se. Du får gärna använda dig av våra bokbilder, men länka då tillbaks till källan.

Tack på förhand.

Mvh Daniel
Bokrecension.se

sockerdricka sa...

re Daniel
Självklart! Ursäkta.