8 februari 2008

Phew. Det var bara en dröm.

Vad jag drömmer konstiga drömmar ibland. Allra konstigast och livligast är de när jag sover korta stunder, som nyss.

Jag var hemma hos ett kompispar och vi skulle titta på melodifestivalen och äta goda grejer framför tv:n. De var dock trötta och bestämde att de skulle sova istället vilket var ytterst upprörande i drömmen(och i verkligheten iof). Jag skrapade ihop mina hundratusen chokladbitar från soffbordet och la dem på två jättestora brickor istället. Sen hade jag det fantastiskt svårt att få med de här brickorna, en stor mjuk grej utan handtag och samtidigt få på mig mina skor som inte gick på.
När jag var klar kom jag på att min ena katt var där också och hur fan skulle jag få med mig honom hem utan bur?!
En av kompisparets kattet bajsade plötsligt ut en jättestor och lång hårboll över halva hallgolvet så jag fick släppa alla saker och hjälpa till att torka upp.

Sen vaknade jag.
Lite svettig och med småpanik.

Inga kommentarer: