26 mars 2008

=D




Våfflor med hjortronsylt(såklart) och vaniljvisp(prova, det är jättegott!)!

10 kommentarer:

smultronpaj sa...

Käkade också våfflor igår. Fick för mig att det skulle vara så mysigt. Det var ju inte alls mysigt. For upp coh ned som en skottspole till det där jävla våffeljärnet och så smakade det bar fett i alla fall. Ont i magen fick jag också. Och sylten var äcklig.

sockerdricka sa...

re smultronpaj
Händer det aldrig något roligt i ditt liv?
Är det inte våfflor som smakar bajs så blir det bajs när ni ska på bio.

Ankan sa...

Jag tror dig. Att det e gott alltså. Tror tillochmed att det e jävligt gott.

:D

sockerdricka sa...

re ankan
Du har så rätt så rätt! :D

Feline Flodin sa...

Jag åt våfflor igår! Jag gjorde en skitgrym smet som jag hittade recept på i vår kokbok. ;D Det var med gräddfil istället för grädde, vilket passade mig utmärkt, eftersom jag inte tål grädde. Rekommenderas verkligen, till och med familjens värsta matkritiker (här kan man tro att det är Mira, men det är faktiskt sambon) gav många tummar upp. :D Med glass och varierande syltsorter, såklart. ;)

sockerdricka sa...

re féline
Jaha?
Och var är receptet då?!

smultronpaj sa...

nej, inte på sistone verkar det som.

sockerdricka sa...

re smultronpaj
Nej, det verkar inte bättre..

Feline Flodin sa...

Ehh... Just det. I Vår Kokbok. ;D Haha. Om du vill ha det så kan jag maila det!

sockerdricka sa...

re féline
Ah. Vår kokbok, inte vår kokbok. :P
Ja, skicka gärna receptet!