23 mars 2008

Födelsedag.

I dag fyller min älskade skrutteplutte Fjant 3 stora år.

Jag skulle kunna skriva en lång kärleksförklaring till honom, men det känns ju urbota töntigt, så jag nöjer mig med att säga att han är en fantastisk liten katt med världens mysigaste hängmage. Han gillar att kramas och spinner högt så det brummar.
Min bäbis.


Såhär såg han ut på annonsbilden på blocket.
Jag(och uppfödaren) trodde det var en liten tjej-katt.. tänk så fel vi hade. ;)


Han fick på moppo på regelbunden basis av Affe när han först kom hem till oss..


Affe tyckte han luktade äckelpäckel..


Men Fjant kaxade snabbt till sig!


Och växte upp!


.. kanske lite väl mycket växande i vissa kroppsdelar..


Affe tycker Fjant är en jobbig jäkel ibland, men för det mesta så är han ändå rätt okej.. ;)


Min darling!

6 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Grattis Fjant! :D

sockerdricka sa...

re féline
Han tackar. Tror jag. Eller så förstod han inte riktigt..

(inte riktigt alla knivar i lådan som man säger)

^_^

Anonym sa...

Så söt :)

sockerdricka sa...

re madde
Ja, han är ju det! =D

Béatrice Karjalainen sa...

Vilken stor och stilig herre du har där hemma. Der så härligt lurig ut på sista kortet.

sockerdricka sa...

re béatrice
På sista bilden åååmar han sig för mig så jag ska klappa och pussa på honom! =)