1 april 2008

Suck och stön.

I bland är det bara Så Himla Jobbigt att duscha.
Missförstå mig inte - jag duschar varje dag - och för det mesta så är det inga problem. Men när jag har kommit hem från träning och ätit och suttit en stund(oftast i soffan) så gör tanken på dusch mig helt matt och jag tänker tankar som;
"Hmm, jag kanske kan sova på golvet inatt så slipper jag duscha?"
eller
"Det gör inget om jag inte duschar i kväll, jag kan byta sängkläder i morgon i stället."

Det har aldrig hänt att jag har genomfört någon av planerna dock.

Som tur är.

4 kommentarer:

Billy Dee sa...

Det händer mig ofta.
fast jag tränar inte så det ärinte så farligt.
men ibland blir jag chockad när jag försöker komma på hur länge sen det var jag duschade.
Jag är en lortgris.
Men jag försöker vara civiliserad och duscha om jag ska träffa folk.
Skönt att man slipper göra det så ofta.

sockerdricka sa...

re johnny
Det låter ju mindre fräscht, men är man i Thailand så what the heck!

Billy Dee sa...

Haha.
som om det skulle vara något jag fått för mig att hålla på med bara i Thailand.
hahaha!
Du är för rolig du.

sockerdricka sa...

Mm, rolig var ordet!