25 maj 2008

Provsmakning på jobbet..


.. Center med smak av jordgubb, citron och chili.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldrig vågat smaka den :P Är det värt ett försök? :D Det låter inte jättegott, men vem vet när man inte har smakat. :)

Nelli sa...

låter inte alls gott, var det gott?:P

sockerdricka sa...

Nej, det var ingen hit. Den smakar sådär sött och fejk, jag gillar den inte.. trots att det är choklad. ;P

Feline Flodin sa...

SLUTA! Jag måste prova. ;D

sockerdricka sa...

Haha, men GÖR det då! Har du provat Daim med smak av typ mörka bär?

Feline Flodin sa...

Va? Finns det OCKSÅ? Alltså... jag försöker sluta äta godis. jag försöker gå ner i vikt. Men nu måste jag ju snart prova allt. ;D jag älskade iaf Center Päron. Sådeså!

sockerdricka sa...

Ja, man MÅSTE prova! Så är det bara.
Och jag tycker också att Center päron var god. =)