30 maj 2008

Stilstudie.

Vad skådar mitt norra öga när jag vandrar ut i köket idag? Jo, kung Affe har intagit sin rättmätiga tron:


Smått yrvaken tittar han skyldigt upp när jag klivar fram med kameran: "Ööh, nej jag skulle bara vila huvudet lite jag.. "


Han finner sig snabbt och byter taktik: "Heyyy, ska vi kela lite bruden..? ;)"


Krullar lite med tårna och fläker ut sig:


Och vad ska man göra? "Aaaah, ja precis där i armhålorna..!!"


"Åh ja, gnugga öronen!"


"Under hakan, that's the spot.."


Sen glodde vi upprört ut genom fönstret på gräsklipparen, *host* förlåt kattätarmaskinen, som for omkring på jakt efter lite kattkött att få sätta tänderna i:

2 kommentarer:

åsa sa...

Katter är ju bara så charmiga och har en förmåga att se ut som om de äger hela världen! Otroligt söt katt måste jag säga!

sockerdricka sa...

Ja han är fin min lilla prins.. =D