23 juni 2008

Dan på stan.

"Janemars?! Är det inte där det finns kläder från Odd Molly?!" hojtade min mamma och stegade fram och klämde drömskt på den grå koftan man kan se på bilden..
Man upphör aldrig att förvånas.. =)


Trolltyg var det min tur att dreggla..


Vi fikade på Unico. Fick vänta på min latte i hundra år och det är inte första gången det händer..!


Men maken till lent skum har jag varit med om förut!


Jag kom hem med häftigt halsband från Indiska:


Sjukt sköna skor från Ten Points köpta på Sko-August:


Kraffs från Glitter:


Och tillsist två toppar från Kapp Ahl. En vit linnetunika och en randig topp.
De var på superreamedkupongochallt!



Den vita linnetunikan har fina detaljer:



Väl hemma var vi APtrötta. Jag bjöd min älskade mamma på Quinoa-sallad och hon åt tills hon storknade så jag tror hon gillade den. ;)

Inga kommentarer: