13 oktober 2008

T - 48min.

Om en knapp timme fyller jag år!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tja nu är ju klockan över tolv och då fyller du år, grattis :D

Ankan sa...

Tjoho-o-o-o!! Grattis!

Marie sa...

Grattis tjejen, ha en fin dag!

SixesAndSevens sa...

grattis grattis!!
och i morrn är det min tur.. fast jag hade helst sluppit bli ännu äldre...

Feline Flodin sa...

Grattiiis! Hoppas du har en jäkligt najs dag! Jag skickar ett virtuellt vaniljhjärta. :D Eller kanske en chokladfrysmuffin? De har jag hört ska vara goda. Om du är intresserad kan du iaf få en virtuell temuffin. :D Så, grattis, som sagt! ^^

sockerdricka sa...

Tack tack allihopa! :D

re 6&7
Ja, hur gammal blir du nu igen?

re féline
Chokladfrysmuffiiiiiiin!!! *nomnomnom*
(Jag har kalas på söndag kl. 14 och du är hjärtligt välkommen! Var osäker på om du gjorde sånt, men det är bäst jag frågar iaf! Huldra med familj ska också komma. =))

Anonym sa...

Grattis! T har inte riktigt invigt mig i planerna, men nu vet jag ju när kalaset blir av i alla fall.

sockerdricka sa...

re huldra
Tack! =)
Oj, hoppsan. T har iaf meddelat mig att ni skulle komma, tog för givet att du var tillfrågad. ;)

Feline Flodin sa...

Wohoo! Jag kanske kan ta mig till Uppsala?! :D Ser fram emot samåkning med familjen W-H. ;D

sockerdricka sa...

re féline
Ja det tycker jag att du ska! Du får nog paxa plats snart så inte bilen blir full av Ts bror med tjej?

Feline Flodin sa...

Äsch, det visar sig att jag så klart inte kan iaf. :( Annars hade det varit jättetrevligt (och smidigt ;D)! Jag får helt enkelt fortfarande sikta på att dricka kaffe på statoil. :D

sockerdricka sa...

Mendåå, vad tråkigt! Men vi får ses på Statoil istället. ;)