10 september 2009

Klart det blev shopping! ;)

6 kommentarer:

Ankan sa...

Hehehe, ja jag misstänkte att det blev en del inköp.

Ja just det, sa jag att jag ska dit över nyår?

;D

sockerdricka sa...

Mjo, du sa ju det. I kommentaren till inlägget nedan. Jag ignorerade ivrigt det i mitt svar dock. ;)

Händer det något speciellt på nyår? Fest? Eller ska du/ni hänga på puben? ;P

Ankan sa...

Nja, inget speciellt i sig händer. Mer än att det, som du vet, är en jävligt cool stad (med schysst mellandagsrea även för stora gossar...).

Det kommer bli med den bättre hälften (som kommer släpa med mig på mer shopping än jag egentligen klarar av. Suck.), och på plats kommer vi att sammanstråla med goda vänner som vi ska övertala att fira nyåret på The Mitre. Det du! ;D

sockerdricka sa...

Det låter skitbra tycker jag! Skönt att slippa Sverige också..
Min bror och hans tjej har precis bokat resa till London de också, men de åker i början av oktober! Det smittar av sig! =)

Ankan sa...

Sa jag att jag kom hem fråm Mallis igår? Inte?
"Jag kom hem från Mallis igår".

;D

sockerdricka sa...

Ta dig i dalen vettja! :P