21 november 2009

Kräk.

Hörde konstiga ljud utanför fönstret.
Kollar ut.
Ser en kille som spyr ut från en balkong på andra våningen i huset bredvid mitt, han spyr även lite i en påse han sen kastar ut på gångvägen.

Jag som trodde jag bodde i ett trevligt område.

Tillägg:

Såhär låter pappas kommentar på msn angående detta:

Pappa säger (00:00):
Ja, det är för jävligt hur illa alla ungdomar beter sig numera. När jag var ung spydde jag i högerdojan, sedan satte jag på mig skona och gick hem.
sockerdricka säger (00:00):
ordning och reda på dig!
Pappa säger (00:01):
Ja, lite stil måste man ju ha,

Han är rätt rolig han.. =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahaaaaa! *vi i Väsby garvar läppen av oss och är glada över att vi bara ser skog från våra fönster* ;-)

sockerdricka sa...

Ja det var ju skojjigt. :P

huldra sa...

Ja, din pappa alltså.

sockerdricka sa...

Ja han är en skojjig gubbe! Det tyckte man inte när man bodde hemma och blev provocerad och arg över allt han sa..