28 december 2009

Tragedi.

Jag har ju inte berättat om det fruktansvärda som hände kvällen söndagen 20/12.

Det är ofattbart och hemskt och alldeles alldeles superdupertråkigt.

Min dator dog.

Ja det är sant. Ofattbart.

Skärmen pixlade sig och det gick inte att komma in i windows, inte ens efter ominstallation. Datorn är nu inlämnad hos OnOff i väntan på dom - går det på reklamation eller ej.
Inte nog med det - eftersom jag inte kom in i datorn fick jag göra en back-up via ett program och sparade den på min externa HD. Nu går det inte att återställa back-upen! Jävla bajsigaste bajset ever kan man säga!

Stationära datorn, producerad någon gång på 30-talet skulle jag gissa på, är nu framplockad och står här på skrivbordet som ett hån.

Det är sorgliga tider här hos mig just nu som ni förstår. =(

Inga kommentarer: