10 november 2010

Lägg ner!


Ja, kära nån.
Jag köpte boken, var tvungen att se vad all the fuzz handlade om, och nu har jag läst den. Nu tittar jag på Kvällsöppet (trots att jag verkligen ogillar den där Ekdal). Där sitter den där stroppen till "författare/journalist" Thomas Sjöberg och försvarar sitt verk genom att peka näsan mot taket och krystat hånskratta som bemötande mot den kritik han får. Snacka om luftslott. Ingen substans alls. Boken är inte ens bra skriven.

"Har inte kungen en skyldighet att faktiskt bemöta detta" klämmer Daniel Nyhlén ur sig - vem är han att ens ha en åsikt? Uppblåsta människor som ivrigt försöker få så mycket uppmärksamhet som möjligt genom att hoppa och skrika som små barn.

Fan så upprörd jag blir av sånt här!



---
Bild från bokus.com

3 kommentarer:

Wille sa...

Håller med...

pappa B sa...

..avarter har och kommer alltid att finnas på vår jord. Tyvärr så är det ofta de som får mediabevakning. Funderar på att skriva en motsatsbok om Kungen och hans familj? Undra om den skulle komma på löpsedlarna? Håller med dig till 100% och dessutom så betalar vi ju för att få höra dessa sopor prata i TV.

sockerdricka sa...

Känns bra att vi är några som tycker annorlunda än mobben!