30 juli 2005

Men vad ÄR det här för skit-väder? Jag blir nästa ledsen på riktigt..
Jag masade iaf mig iväg affären där på morgonkvisten(innan 11!) och handlade, som vanligt, alldeles för mycket för mina stackars armar att bära hem. Väl hemma avnjöt jag en superb frukost på balkongen tillsammans med mina ständiga (iaf när det handlar om mat) bundsförvanter Affe och Fjant. Solen, som skymdade till där när jag släpade hem alla kassarna(såklart)), ville inte alls visa sitt tjusiga tryne så när jag fick gåshud så gick jag in igen.
Placerade mig i sängen med resten av tidningarna och lyckades givetvis somna. Ops. Drömde något obehagligt som jag inte kommer ihåg och väcktes sen av min käre far som ringde och lät konstig. Det var han dock inte hävdade han.. *hmm*
Satte igång en tvätt och sen hamnade jag här, framför datorn. Var annars? Just precis nu så håller jag på att skapa en tjusig knapp att skicka till mina päron. :D
På återseende!

Inga kommentarer: