29 juli 2005

En dag i solen på balkongen, det var min plan.
Men tji fick jag för precis när solen börjar komma fram runt hörnet så går den i moln, och där stannar den sen hela dagen. I ett utbrott av hurtighet så bestämde jag mig för att rensa ut mer grejer ur klädkammaren, packa ner i lådor och sen bära ner skiten i förrådet. Men så hittade jag en julduk jag var tvungen att tvätta, och när jag skulle tvätta den så såg jag hur skitigt det var i tvättmedels-lådan så då var jag ju tvungen att göra rent där innan jag kunde slänga in duken. Tillslut hade jag minst 5 grejer på gång samtidigt och hamnade tillslut i koma på en stol i typ en timme.
Nu har jag burit ner några lådor till förrådet och burit ut lite skräp till soprummet. Minsann, sträckte jag mig inte i ryggen i samma veva också? Jomenvisst, självklart.
Har slagit bort tanken på att orka ta mig till Willys utan måste satsa på att få i mig ngt så jag faktiskt överlever..

Glöm inte:

1 kommentar:

Pernilla sa...

Oj herregud vad duktigt. Sånt där gör aldrig jag. Men så ser det ut som det gör hemma hos mig också. Höhöhö.